Sunday, November 28, 2010

Al-kisahnya

Hmm. Aku pun tak tahu kenapa aku boleh terjebak dalam aktiviti blogging-memblogging neh. Barangkali tahap kebosanan aku dah melampau-lampau hendaknya. Dari tak buat apa, duk baca blog orang, kenapa tak aku buat blog sendiri ye dak? Okay lah. Aku nak cerita sikit serba sedikit tentang diri aku yan tak seberapa neh. hehe. Nama aku Edzwan b Ismail. Umur 18tahun ++. Anak keempat dari lima orang anak. Tak kacak, tak comel, tak hensem, tak hebat, segala jenis tak semua aku. Serba-serbi tak aku neh. Tapi aku tetap aku lah kan, takde siapa boleh jadi aku. Lagi apa yang korang nak tahu pasal aku? Cukup la tu kut? Lain-lain tanya direct je lah. Tak berapa nak rajin nak menaip sebenarnya ni. Habis sampai sini dulu ye. Lain kali aku update lagi. Salam :)



2102/11282010.
edzwanismail.











No comments:

Post a Comment