Friday, March 4, 2011

Kempunan & Mengidam

Salam :) Dah lama tak update blog neh. Malas melampau-lampaulah sekarang ni. Tapi aku gagahkan diri untuk update jugak even malas nak mampus. hehe. Okay, weekend ke-5 dekat rumah sewa kinda not bad. Nak balik, malas pulak. Lepak je lah sini dulu. Takpe lah, duduk sini pun ok apa, tenang and boleh rilek santai-santai kat sini dari balik KL yang sibuk dgn kesibukan kota kan? 


Apa yang aku nak cerita sebenarnya is MUSIM DURIAN DAH MAII WEYYYYY!! Terus terang aku cakap, aku kempunan gila sekarang neh. Mana nak carik pun aku tak tahu. Haihh kalau lah kat rumah sekarang, senang je nak carik kat tepi-tepi jalan tuh. Makan mmg non stop la, 7-8 bijik rilek je aku tapau. Tapi sekarang neh bila la boleh dapat. Hmm. Dah bape hari asyik mimpi durian je neh. Sampai bawak ke dalam mimpi tahap kempunan aku neh. Mmg dah tak boleh tahan dah.  Nak durian dohhhhhhhhhhh :(

Cakap-cakap macam ni tetibe lapar pulak. Takpe lah, sampai sini dulu. Bila-bila free aku udate lagi. Kali ni janji! hahaha. Jaga diri semua. Salam :)

No comments:

Post a Comment